Resettl - Reboarding expert & sparringpartner bij relocation
Een succesvolle relocatie stopt niet bij het regelen van praktische zaken. Het gaat erom dat medewerkers én hun gezin zich weer thuisvoelen, zowel in Nederland als binnen de organisatie. Maar hoe behoud en begeleid je waardevol talent tijdens deze overgang?
Met onze professionele (HR) achtergrond en als expat en repat ervaringsdeskundigen, zijn wij trainers en coaches met de focus op een positieve employee experience bij relocation, die de hele organisatie ten goede komt.
Reboarding binnen de Employee Experience
- Remigratie coaching, training & advies voor terugkerende expats
- Sparring partner bij relocatie vraagstukken voor medewerker & gezin
- Reboarding als essentieel onderdeel van de Employee Experience
- Cross-culturele communicatie team training
- Focus op het behouden van talent middels een holistische benadering
Hoe is bij jullie de Reboarding geregeld?
Wij komen graag langs om hierover in gesprek te gaan.
Corine en Mirjam
Resettl: Een zachte landing voor het hele gezin
Maak van de terugkeer naar Nederland je mooiste avontuur!
- Ondersteuning bij het omgaan met Reverse Culture Shock
- Professionele ontwikkeling door gerichte loopbaancoaching
- arbeidsmarktanalyse
- cv- en LinkedIn-optimalisatie
- Trainingen gericht op netwerk skills
- Toegang tot ons uitgebreide netwerk
- Wordt onderdeel van onze Repat community
Wij hebben beiden 14 jaar in verschillende landen gewoond en gewerkt en weten uit ervaring waar je doorheen gaat als je je weer gaat settelen in Nederland en je je professionele leven weer vorm gaat geven.
Neem gerust contact op met ons, we helpen je graag verder
Mirjam en Corine
Incompany training
When an expat returns after (a long) time abroad, they once again have to become part of the Dutch organisation.
Making sure these valued ambassadors are not tempted to leave, taking important knowledge with them at the same time, they need the tools to readjust and continue to thrive.
A thorough understanding of what remigration really entails and how you can weave the support needed into the Employee Experience journey is key.
We'd love to talk about the trainings we've developed for both employer and employee!